Naar de kassa
 
0 spellen
SPELLEN   ACCESSOIRES   WINKEL   BETALING   VRAGEN

Stuur ons een mailtje, wij helpen u met veel plezier verder!


Onze winkel te Gent: de Spelgezel Gent, Franklin Rooseveltlaan 140 - 9000 Gent

Veelgestelde vragen


Wie zijn jullie?
We hebben een spellenspeciaalzaak in Gent (BelgiŽ). In onze winkels vind je enkel bord-en kaartspellen en je vindt er een assortiment van ruim 2.500 titels voor jong en oud. We willen een heel toegankelijke gezellige spellenwinkel zijn waar we met veel plezier uitleg geven en op zoek gaan naar het juiste spel. Via internet verkopen we in heel Europa en werken we elke dag enorm aan een goed assortiment, een uitstekende service en de beste prijzen.


Hoe contacteer ik jullie het best?
Stuur ons een mailtje op info[at]spelgezel[punt]be (vervang de [at] door @ en de [punt] door .). We zijn 6 dagen op 7 online en lezen onze mailtjes voortdurend. Enkel als het even druk is in de winkel kan er wat vertraging op ons antwoord zitten. We helpen je met veel plezier verder. We werken niet via telefoon omdat we die niet altijd kunnen beantwoorden door de drukte. Via email hebt u zeer snel en efficiŽnt antwoord op elke vraag.


Zijn alle spellen op voorraad?
Alle spellen die u kan bestellen (een knop om ze toe te voegen aan het winkelmandje) zijn automatisch op voorraad. Onze winkel en webshop zijn geÔntegreerd en u kan niet bestellen indien het spel niet op voorraad is (tenzij het een pre-order of voorbestelling betreft). Met andere woorden u bent zeker dat we het spel in voorraad hebben op het moment dat u bestelt en wij het meteen naar u kunnen versturen. Bij pre-orders of voorbestellingen versturen wij van zodra alle spellen in uw bestelling beschikbaar zijn.


Een spel is niet op voorraad, wanneer komt het terug binnen?
We werken met wekelijkse leveringen bij de meeste uitgevers/verdelers. Dus de kans is groot dat het spel binnen de week terug op voorraad zal zijn. Soms valt ook de uitgever zonder voorraad en moet het spel opnieuw gedrukt worden. In dat geval kan het langer duren. U mag ons altijd een mailtje sturen om te informeren naar de levertermijn van een spel. U kan op de pagina van het spel ook uw emailadres invullen. We verwittigen u dan wanneer het spel terug op voorraad komt. We versturen geen nieuwsbrieven of spam!


Het spel is onvolledig (productie fout), wat nu?
U moet dit binnen de 2 weken na de levering melden. Bekijk dus meteen of uw spel volledig is. Is een spel onvolledig dan bezorgen wij u de contactgegevens van de uitgever. Enkel de uitgever of verdeler is in staat om de ontbrekende onderdelen te vervangen. Als winkel hebben wij geen losse onderdelen beschikbaar en kunnen u dan ook geen onderdelen toesturen.


Zijn de prijzen ook in de winkel geldig?
Ja, de prijzen op deze webshop zijn ook geldig in de winkel. Wij nodigen u met veel plezier uit om onze winkel te bezoeken om onze spellen te komen ontdekken. We staan voor u klaar en helpen u graag persoonlijk verder.


Copyright 2013 spelgezel.be | Algemene voorwaarden | Levering | Terugsturen | Betaling