Naar de kassa
 
0 spellen
SPELLEN   ACCESSOIRES   WINKEL   BETALING   VRAGEN

Betalen in de winkel te Gent

betaal uw spellen in de winkel cash of met bancontact U kan bij de bestelling aangeven dat u het liefst bij de ophaling in de winkel betaalt. U kan in de winkel met uw gewone Belgische of Nederlandse bankkaart betalen. Vanzelfsprekend kan u het bedrag ook gewoon cash betalen. Kiest u voor deze optie dan hoeft u online niets te betalen. U regelt gewoon alles in de winkel op het moment dat u de spellen komt ophalen.


Online betalen met BANCONTACT (voor Belgische klanten)

betaal uw spellen met bancontact De meeste Belgische klanten beschikken over een internet account waarmee ze kunnen thuisbankieren. Via deze weg kan u ook uw bestelling meteen online betalen. U kiest voor de online betaling tijdens uw bestelproces en u wordt doorverwezen naar de site van onze partner Multisafepay. Zij verbinden u door naar het portaal van uw bank waar u de betaling uitvoert.


Betalen via overschrijving

betaal uw spellen met overschrijving Kiest u voor deze optie dan zal u alle gegevens terugvinden in de emailbevestiging die u van ons zal ontvangen. Uw spellen worden gedurende 4 werkdagen voor u gereserveerd in afwachting van de betaling. Daarna wordt uw bestelling geannuleerd. U moet er rekening mee houden dat het gemiddeld 2 werkdagen duurt voor de overschrijving bij ons zichtbaar is, zelfs indien het geld reeds van uw rekening is verdwenen. Sommige banken nemen tot 4 werkdagen voor zij de overschrijvingen daadwerkelijk doorsturen. Bent u bij KBC dan zien wij uw betaling meteen op onze rekening.


Veelgestelde vragen omtrent de online betaling

Hoe betaal ik via overschrijving?
U voegt de spellen toe aan uw winkelmandje en kiest voor de betaling via overschrijving. Wij bevestigen uw bestelling binnen enkele minuten via email. De order bevestiging bevat alle informatie omtrent de overschrijving. Het kan tot 2 dagen duren voor een overschrijving zichtbaar is op onze rekening, ook indien het bedrag reeds van uw rekening is. Dit hangt af van de afspraken tussen de banken en kunnen we helaas niet beïnvloeden. We sturen een email op het moment dat we de overschrijving ontvangen.


Hoe werkt de online betaling?
U voegt de spellen toe aan uw winkelmandje en kiest voor de online betaling. U zal de webshop verlaten en naar de beveiligde betaalomgeving van Multisafepay gaan. Multisafepay is een Nederlandse firma die gespecialiseerd is in de online betaling. U kan op hun platform kiezen voor BANCONTACT. U betaalt in de vertrouwde omgeving van uw bank (internetbankieren). Multisafepay zal de betaling bevestigen en stuurt u terug naar onze webshop. Onze webshop bevestigt nogmaals uw bestelling.


Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van iDEAL of BANCONTACT?
Het gebruik van iDEAL/BANCONTACT is - voor u als klant - volledig gratis. Voor het gebruik van iDEAL dient u te beschikken over een account voor internetbankieren bij één van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. Voor het gebruik van Bancontact hebt u een internet account nodig bij één van de Belgische grootbanken. Meestal hebt u ook een kaartlezer nodig om de transactie volledig veilig te laten verlopen.


Het betaalproces werd onderbroken, wat nu?
Loopt er iets mis (bijvoorbeeld uw computer valt uit), stuur ons dan een mailtje. We kunnen voor u nagaan of de betaling goed is doorgekomen. Mocht u teveel betaald hebben, dan betalen wij u meteen terug. U moet na de transactie terug op onze webshop terecht komen en even later ook een email ontvangen met de bevestiging van uw bestelling.


Ik ontving een betaalbevestiging van multisafepay maar geen bevestiging van jullie webshop?
Mogelijks heeft de transactie te veel tijd in beslag genomen. U moet steeds op onze webshop terugkeren en ook van onze webshop een bevestiging ontvangen. Krijgt u die niet, geef ons dan even een seintje via mail. Wij kunnen nagaan of de betaling goed is ontvangen en uw bestelling manueel bevestigen.


De betaling is geweigerd, wat nu?
De online betaling verloopt volledig via de internetomgeving van uw vertrouwde bank (internet bankieren). Helaas hebben wij geen zicht op uw kaart- of persoonlijke gegevens en wij kunnen u dan ook niet helpen bij een geweigerde betaling. Het is best even te informeren bij uw bank of u in staat bent met uw kaart online te betalen binnen uw vertrouwde bankomgeving.


Copyright 2013 spelgezel.be | Algemene voorwaarden | Levering | Terugsturen | Betaling